(Gratis) Ajax kijken op TV? Lees de opties - sport-kijken.nl
In Hongarije won de ploeg van Frank Peereboom van de leeftijdsgenoten van MTK Boedapest. Gabriel Misehouy maakte het enige doelpunt van de wedstrijd vanaf de penaltystip: 0-1. In de blessuretijd voorkwam doelman Tommy Setford een strafschoppenreeks door een penalty van MTK Boedapest te pakken. Vrolijke gezichten bij Ajax O18: 'Dat worden gekke highlights' Gabriel Misehouy, Tommy Setford en trainer Frank Peereboom reageerden logischerwijs alle drie opgetogen na de 0-1-overwinning op MTK Boedapest in de UEFA Youth League. Maar zoals de score al deed vermoeden, ging het niet makkelijk in Hongarije. "Het is leerzaam geweest voor de jongens. " Verslag | Rake strafschop voor Ajax O18 genoeg om Hongaarse muur te slechten Ajax O18 heeft met flink wat moeite de knock-outfase van de UEFA Youth League bereikt.
tv te bekijken. AjaxDe Amsterdammers zitten niet echt lekker in hun vel: er lijkt echt sprake van een crisis in de Johan Cruijff ArenA. Kansen dus voor de Tukkers, die al lag niet meer wisten te winnen. In 2021 werd het nog 1-1 in de Grolsch Veste en voor de laatste keer dat de mannen uit Enschede in Amsterdam punten wisten te pakken moeten we terug naar 5 december 2020. Bekijk het complete speelschema van Ajax. VoorbeschouwingDe voorbeschouwing van de wedstrijd (met analyse en interviews) start om 20. 50 uur op ESPN.
Ajax - FC Twente live op tv (Eredivisie) - Gids.tv
Ajax - FC Twente Vrouwen live te zien op ESPN
Een rake strafschop van Gabriel Misehouy na een uur spelen bleek genoeg voor de overwinning tegen MTK Boedapest: 0-1. In de blessuretijd kreeg Ajax O18 nog een penalty tegen na hands in het eigen strafschopgebied, maar die werd gestopt door Tommy Setford. In beeld | Laatste training voor bekerclash bij FC Twente Een nieuwe matchday gloort alweer voor de Ajacieden van trainer John Heitinga. De nieuwe oefenmeester maakte een goede start met overwinningen op Excelsior en SC Cambuur. Donderdag is FC Twente de tegenstander in de achtste finales van het KNVB Beker-toernooi. Woensdag belegde Ajax de laatste training op sportcomplex de Toekomst.
In beeld | Matchday! Ajax O18 voltooit voorbereiding Voor Ajax O18 is het aftellen geblazen voor een nieuwe krachtmeting in de UEFA Youth League. De Ajacieden van trainer Frank Peereboom staan vanaf 18:00 uur tegenover de leeftijdgenoten van MTK Boedapest. Hoe ziet de aanloop naar het knock-outduel eruit? In de aanloop naar een Europees uitduel wordt een vast programma afgewerkt. Ajax O18 vol vertrouwen naar Hongarije: 'Gaan proberen te doen wat we moeten doen' Ajax O18 is afgereisd naar Hongarije voor de play-off-ronde van de UEFA Youth League. In een rechtstreeks duel met MTK Boedapest gaat de ploeg van Frank Peereboom strijden voor een Europees vervolg. “Ik denk dat iedereen vooral heel veel zin heeft in de wedstrijd.
Officiële website AFC Ajax Amsterdam - Ajax. nlAjacieden zorgen voor plezier en lachende gezichten in het Emma Kinderziekenhuis Social Talk | Kudus: 'Angsten overwinnen door jezelf uit te dagen' Hoesen terug op de Toekomst: 'Je beseft pas hoe groot Ajax is als je er weg bent' Timber over honderd duels in Ajax 1: 'Dat maakt me zeker trots' Van akker tot biljartlaken: dit is de nieuwe grasmat Demchenko: 'Tijd bij Ajax was de beste in mijn leven' Godts: 'Moet het van mijn dribbels en snelheid hebben' Op bezoek bij De Graaff: 'Nu mijn ouders weg zijn, kan ik beter koken' Met vader en zoon Aertssen het water op: 'De gesprekken gaan altijd over voetbal' Raddraaiers | Wat is het mooiste voetbalshirt dat je in bezit hebt? Special | De rijke Ajax-carrière van Rijkaard Hoteltour special edition | Op pad met Lize & Rosa Eddy Hamel: herinnering aan het tragische lot van een Ajacied Special 'The Hunter' | 'Bereikt, genoten, gestopt' Jaarclip 2022 | Dit was ons jaar Jubileumgala dertig jaar Lucky Ajax Special | Lucky Ajax in Griekenland Terug naar het succesvolle 1972: ‘Dan gaat mijn hart weer open’ Ajax deelt kennis over talentontwikkeling met Europese clubs: 'Maar niet de Coca Cola-formule verklapt' Special | 75x Johan 'Rinus Michels zei dat ik moest gaan kiezen tussen voetbal en muziek' Special | Wereldbeker 1995 - Een kuchje in november Ajax-iconen aanwezig bij Cruyff Legacy Summit: 'Merk veel liefde en respect' Ajax Kids Persco: 'Welke superkracht wil je hebben? ' Highlights MTK Boedapest - Ajax O18 | Hoofdrollen voor Misehouy en Setford Het is Ajax O18 gelukt om zich te plaatsen voor de knock-outfase van de UEFA Youth League.
FC Twente - AFC Ajax op tv - Voetbal Experience
TV-tip: Zo kijk je FC Twente - Ajax - Ajax1.nl
Ajax - FC Twente live op tv (Eredivisie)Op zaterdag 14 januari spelen Ajax en FC Twente in de zestiende speelronde van de Eredivisie tegen elkaar in de Johan Cruijff ArenA. De wedstrijd wordt om 21. 00 uur uur live uitgezonden op ESPN 1. Je kunt het live verslag van deze wedstrijd luisteren op JUKE. Samenvatting en hoogtepunten Ajax - FC Twente De hoogtepunten vind je op Gids. tv vanaf het begin van de wedstrijd. De samenvatting hieronder is direct na de wedstrijd op Gids.
Voetbalsters Ajax winnen nipt van FC Twente - NPO Start
Ajax.nl: Officiële website AFC Ajax Amsterdam